Nog 4 maanden wachten...

Bonjour allemaal!

Alweer een maand voorbij, de tijd vliegt. De afgelopen tijd is er niet veel gebeurd wat betreft mijn tussenjaar. Wel kreeg ik gisteravond mijn eerste mailtje van een gastgezin, die mij een paar vragen stelden over hoe het in Frankrijk verder moet met schaatsen en school.

Als het goed is ontvang ik binnenkort een mail waarin staat of ik geaccepteerd ben ja of nee, maar een mailtje van een gastgezin krijg ik natuurlijk ook niet zomaar, dus ik denk dat dat een goed teken is.

Laughing

Verder heb ik niet zoveel om aan jullie te vertellen, dus laat ik het hier maar bij.

Tot over een maandje!

-------------------------------------------------------------------------------

Toen ik dit verhaal vanmiddag schreef, wist ik nog van niks, maar daarna kreeg ik een telefoontje met goed nieuws...ik ben geaccepteerd!Superfijn...

...en nu nog slagen.

Innocent

Reacties

Reacties

Warner

Slagen moet voor jou geen probleem worden! Lekker dat diploma halen en richting Frankrijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active