Nog 3 maanden wachten...

Bonsoir allemaal!

Vandaag is het weer de 26e, dus weer tijd voor een nieuw verhaal.. en dit keer heb ik een hoop te vertellen!

Omdat ik geaccepteerd ben, is Travel Active op zoek gegaan naar een passend gastgezin. Maar het tussenjaar was niet het enige waar ik me deze maand mee bezig hield, het leren voor de examens moest ook gebeuren. Het waren over het algemeen allemaal best pittige examens, maar natuurlijk, het examen Frans vond ik prima te doen.

Wink

Vrijdagmiddag, toen ik mijn Duitse examen aan het nakijken was (wat overigens een beetje tegenviel, omdat het niet helemaal klopte met mijn goede gevoel erover), werd ik gebeld. Het was Travel Active. Ze vertelden mij het goede nieuws dat er een gastgezin voor mij was gevonden. Het gezin woont in het zuiden van Frankrijk, in Castres om precies te zijn. Ik ben erg blij met deze plek, omdat ik zelf nog niet zo vaak in het zuidelijke gedeelte van Frankrijk ben geweest en het mij superleuk lijkt om daar voor een tijdje te wonen. Het gezin bestaat uit twee ouders, vier kinderen, een kat en een hond, een gezellige boel zo te horen. Ik mag nu contact met het gastgezin op gaan nemen.

Gisteren kreeg ik een mailtje van Travel Active, waarin mij gezegd werd dat ik in de examenklas ben geplaatst. Hier ben ik erg blij om, omdat ik dan bij leeftijdsgenoten in de klas kom en het lijkt me erg leuk om zo nieuwe contacten op te bouwen.

Kortom, er is veel gebeurd deze maand. Wil je meer weten over mijn avontuur naar Frankrijk en mijn voorbereidingen daarvoor? Houd dan zeker mijn blog in de gaten!

Volgende maand meer nieuws!

Reacties

Reacties

Martha

Wat spannend Regina, krijg je zomaar een grote familie erbij! Heb even opgezocht waar die plaats ligt. Vlakbij de grens van Spanje dus, heb je vast heel veel mooi weer!
Nu de examens achter de rug en wachten op de uitslag.
Een lieve groet van Gert en Martha

Regina

Hoi Gert en Martha!

Ja klopt, ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes Regina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active