Tentamens maken?! - Week 38/39

Hoi iedereen!

Alweer twee weken voorbij, dus weer tijd voor een kleine samenvatting van de afgelopen tijd.Ik ben van plan om vanaf nu eens in de twee weken te bloggen, zodat ik ook iets te vertellen heb.

Veel leesplezier!

Maandag 19 september

Vandaag had ik mijn eerste SO, van wiskunde. Het ging over kansberekeningen. Kansberekeningen heb ik vorig jaar in Nederland ook wel gehad, dus sommige dingen kon ik wel invullen. Ik heb mijn cijfer nog niet terug gekregen, maar we wachten rustig af.

Woensdag 21 september

Vandaag was een hele leuke dag! Om 12 uur was ik klaar met school en ik had heel veel zin om naar de McDonalds te gaan...Ik wist alleen niet hoe ik daar komen moest, dus ik vroeg het aan Elora, een meisje die ook in het examenjaar zit. Ze zei me dat ik in dezelfde bus als haar moest, dus ik ging met haar mee.

Toen ik moest uitstappen gingen twee vrienden van haar ook uit de bus, dus ze vroeg waar ze heen gingen. Ze gingen naar de mac en Elora vroeg of ze mij mee konden nemen. "Ja hoor geen probleem." Dus toen ging ik met hun mee, we hebben gepraat over van alles en nog wat en ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Na het eten wilde ik naar l'Archipel gaan, dat is de ijshal van Castres. Mijn tas lag helaas nog op school dus die moest ik eerst op gaan halen. Eén van de jongens moest zijn bus halen dus die ging weg. De andere liep met mij mee en heeft me geholpen met het vinden van de goede bus.

Laughing

Eenmaal bij de ijshal aangekomen heb ik wel lekker geschaatst maar het was erg druk en het ijs was best slecht. Ook was het een ijshockeybaan en geen 400 meter baan maar dat wist ik van tevoren.

Ik ga wel zo nu en dan schaatsen maar wekelijks? Dat weet ik nog niet. Ik ga proberen een moment te vinden dat het rustiger is in de ijshal.

Vrijdag 23 september

De tweede SO is vandaag gemaakt. Van natuur-scheikunde deze keer. Ik begreep er helemaal niks van, maar inmiddels heb ik hem teruggekregen en ik had toch een antwoord goed!

Laughing

Zaterdag 24 september

Vanochtend heb ik weer gedanst! Het was erg leuk. Daarna ben ik even de stad in geweest om nog wat kleding te kopen.

Maandag 26 september

Vandaag had ik weer een SO van wiskunde. Dit keer over kansberekeningen en "suites". Het gedeelte met kansberekeningen was prima te doen maar van het suite-gedeelte begreep ik niet zo veel.

Woensdag 28 september

Vanmiddag heb ik op school gegeten en met twee jongens van school mijn boek voor natuur-scheikunde opgehaald, dat nog steeds ontbrak. Het boek was eindelijk aangekomen in de winkel.

Vrijdag 30 september

Vandaag had ik mijn eerste tentamen... Natuur-scheikunde. Wat een drama was dat! Gelukkig krijg ik voor natuur-scheikunde geen cijfers haha! Maar ik heb wel mijn best gedaan.

Wink
Vanavond heb ik een hele leuke avond gehad! Voor Duits moet iedereen een film kijken en daar later een presentatie over houden. We zouden de film bij Clément thuis kijken, met de hele klas. We hebben eerst met zijn allen gegeten en daarna zouden we de film kijken, maar die deed het niet. Alsnog heb ik een leuke avond gehad!

Zaterdag 1 oktober

Vanochtend heb ik weer gedanst, daarna ben ik net als vorige week nog even de stad in geweest.

Tot de volgende keer! :)

Reacties

Reacties

heit en mem

Hee Regina,
Der is al mear as in moanne om... wat giet de tiid húrd net?
Noch mar 8 moanne en dan komst alwer thús ;)
dikke tút, heit en mem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active