Leucate - Week 05/06/07/08

Hoi allemaal, daar was ik weer.

Ik ben een beetje later met schrijven dan normaal en dat komt, ik zal er niet omheen draaien, omdat ik niet meer zo gemotiveerd ben om te schrijven. Misschien is het raar om te zeggen maar het aantal views daalt echt ontzettend en daardoor heb ik niet zo'n zin meer om telkens een nieuw verhaal met jullie te delen. Natuurlijk doe ik het alsnog; I'm not a quitter en het is voor mezelf en wel geïnteresseerden wel leuk om te lezen, maar ik vind het wel jammer. Maar dus hierbij alsnog een nieuwe post over de afgelopen weken, enjoy!

In de vakantie ben ik naar Albi geweest voor de dansstage, waar ik jullie de vorige keer al wat over heb verteld. Mijn verantwoordelijke had een gastgezin geregeld, een vrouw die in Terssac woont, een dorpje vlak naast Albi. Ze was superaardig en ik kon het heel goed met haar vinden. Ik heb van maandag t/m woensdagochtend bij haar geslapen.

Overdag ging ik naar Albi, om te dansen natuurlijk. Het was erg leuk en goed georganiseerd. Er waren drie ervaren dansers uit Amerika, waaronder Patricia, waar ik de vorige keer al over verteld had. Van tevoren kon ik me inschrijven voor lessen jazz, contemporain en klassiek. In de eerste instantie had ik me voor alle drie ingeschreven, maar toen ik bij de les klassiek kwam zag ik het gelijk al niet meer zitten, haha. Alle meisjes in roze balletpakjes en met echte harde spitzen, ik vond het supermooi om te zien maar ik wist gelijk dat er voor mij geen beginnen aan was, omdat ik nog nooit klassiek ballet heb gedaan. De lessen jazz en contemporain heb ik wel gedaan, wat superleuk was. Iedere dag heb ik vier uur gedanst en ik heb er echt van genoten. Woensdagavond ben ik terug naar huis gegaan en daarna had ik lekker vakantie.

Tijdens mijn schoolvakantie heb ik met mijn gastgezin meerdere dingen gedaan. De eerste zondag zijn we naar een tentoonstelling geweest, waar je huisdieren kon bekijken en ook kopen. Ik heb hele leuke geitjes en konijnen gezien, maar er waren ook een heleboel andere dieren.

Afgelopen zaterdag heb ik een onwijs leuke dag gehad. Ik ben namelijk met mijn gastgezin naar Leucate geweest. Dit is een gemeente aan de kust. Toen we aankwamen rond twaalf uur, zijn we ergens gaan picknicken. We hadden onder andere een zwarte rijstsalade, waar ik gek op ben. ;) Daarna zijn we naar het strand gegaan. Het was heerlijk weer en we hebben een uurtje lekker uitgewaaid op het strand. Toen zijn we naar La Forteresse de Salses geweest, een oud fort/kasteel wat in Leucate ligt. We hebben eerst zelf even rondgekeken en daarna kregen we een kleine rondleiding gehad van een gids. 's Avonds hebben we in een cafetaria gegeten. Het was echt een hele leuke dag en ik ben erg blij dat ik met mijn gastgezin zo veel leuke dingen mag meemaken.

Vandaag kreeg ik een mailtje van Travel Active dat mijn programma 16 juni is afgelopen, nog maar drie en een halve maand dus ongeveer. Het gaat best snel!

Ik zal de foto's van de afgelopen weken zo snel mogelijk uploaden.

Tot schrijvens!

Reacties

Reacties

heit en mem

Leave Regina,
Dyn heit en mem fine it noch hieltyd o sa leuk om dyn ferhalen te lêzen hear. Heerlik sa'n libben dêr :)
Geniet der noch mar efkes fan, want foardatsto it yn 'e gaten haste, is it alwer foarby.
dikke tút Heit en Mem

nel hemminga

Wat gaat de tijd snel. Heb je nog geen heimwee?





Martha

Hoi Regina,

Wij vinden het nog steeds heel leuk om je belevenissen te lezen dus wel mee doorgaan hoor!

Geniet ervan en veel liefs van Gert en Martha

Tiny

Mooi verslag weer, leuk om je zo te kunnen volgen, ik zeg: ga zo door, Regina!
Wow vier uur dansen, goed voor je conditie en héérlijk zeg!
Liefs van Jacob en Tiny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active