Nog drie weken! Week 19/20/21

Hoi iedereen!

Een beetje laat, maar daar ben ik weer, met nog minder dan drie weken op de teller! Vandaag heb ik nog 16 dagen te gaan voordat ik terugvlieg naar Nederland en daar mijn lieve familie en vrienden weer kan zien, wat kijk ik daar toch naar uit! Maar nu vooral nog even genieten van de laatste drie weken in dit prachtige land.

De afgelopen drie weken heb ik ook weer leuke dingen gedaan, waar ik jullie nu iets over ga vertellen.

Maandag 8 mei had ik weer een uitje met mijn collega-studenten van het CEI. We gingen naar een klimpark, ongeveer een halfuur hier vandaan. Het was een park met heel veel verschillende parcours hoog in de bomen, met verschillende niveaus voor groot en klein. Ik had dit klimmen één keer eerder gedaan met mijn vader en broertje en vond dat toen erg leuk, en deze keer vond ik het ook weer heel erg leuk om te doen, ik heb er echt van genoten.

Vrijdag 12 mei was het (alweer)prachtig weer in Castres en dus ben ik na school met mijn vriendinnen de stad in gegaan, om daar gezellig een Orangina te drinken op een terrasje. We hebben echt een hele gezellige middag gehad en we zijn zelfs een beetje bijgebruind.

Vrijdag 19 mei was het schoolfeest dat georganiseerd was door de examenklassen. Alle klassen hadden een danschoreografie ingestudeerd en het zag er erg leuk uit. Ook waren er leerlingen uit andere klassen die zongen of goochelden. Het was een hele leuke voorstelling. Na de tijd ben ik met mijn vriendinnen de stad in geweest, ik heb een onvergetelijke avond gehad.

Vorige week was het heerlijk weer en dus vonden we het de hoogste tijd om het zwembad in te duiken. (Ik weet niet of ik het al eens had verteld maar mijn gastgezin heeft een zwembad in de tuin). Ik heb gezwommen met mijn gastbroertje en sindsdien vraagt hij me iedere dag of ik mee kom om te zwemmen.

Donderdag 25 mei was er weer een uitje van het CEI. Het was echt heel leuk. We gingen naar een soort park en daar gingen we eerst met zijn allen picknicken en daarna deden we spelletjes. Mijn team heeft gewonnen!! Na de tijd heb ik nog wat met mijn Duitse vriendin Teresa gepraat. Het was erg leuk omdat ik merkte dat zij over veel dingen hetzelfde denkt als ik. Dat is echt fijn.

Afgelopen weekend was het kersenweekend bij ons thuis... In de tuin staat een gigantische kersenboom die afgelopen week zijn eerste rijpe kersen had. We hebben met de hele familie kersen geplukt en hebben er daarna lekkere dingen van gemaakt; taart, compotes, jam en nog een heleboel andere dingen. Ik heb nog nooit zo veel kersen bij elkaar gezien!

Ook ben ik dit weekend met het inpakken van mijn eerste koffer begonnen.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik over 16 dagen iedereen weer zal gaan zien, alle lieve mensen die ik zo heb gemist. Maar zoals ik al zei profiteer ik nog van de laatste weken hier en hoop ik natuurlijk op mooi weer tijdens mijn laatste dagen!

Tot de volgende (laatste) keer!

Reacties

Reacties

Heit en mem

Geniet noch mar lekker efkes fan dyn lêste dagen!

Karla

Wat een avontuur! En wat zal iedereen in Dronrijp blij zijn,wanneer je er straks weer bent!

Gert en Martha

Super Regina, wat beleef je toch vele leuke uitstapjes!
Heerlijk zeg zoveel kersen en lekker van gesnoept zeker dat zou ik tenminste wel doen!
Nog hele fijne weken toegewenst! Xxx

Tiny

Nog eventjes genieten Regina, tot snel!
Groetjes vanuit Portugal, ????
Jacob en Tiny

Hermien

Tjong, dat gaat best snel zo'n jaar! Zo al je verhalen te lezen heb je wel een heel leuk jaar gehad! Wat een ervaring! Toch fijn om straks je familie en vrienden weer te zien! Veel plezier nog en alvast een goede reis terug!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active