Terug van weggeweest....

Hoi allemaal!

Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen... ik ben inmiddels weer thuis en moest me even opnieuw integreren! Mijn reis is goed verlopen en ik ben nu weer terug bij mijn eigen familie en met mijn eigen vrienden.

De afgelopen tien maanden zijn geweldig geweest. Ik heb gelachen en gehuild, maar vooral ontzettend genoten. Ik heb fantastische mensen ontmoet en daarbij vrienden voor het leven gemaakt. Ik heb veel geleerd over mezelf, maar ook over anderen. Ik heb geleerd over de Franse taal, cultuur en economie. Het was een zeer leerzaam jaar en ik ben echt heel blij, trots en dankbaar dat ik dit heb mogen en kunnen doen. Ik realiseer me heel goed dat het niet voor iedereen mogelijk is om zo'n jaar in het buitenland te doen, en dat maakt mij nog dankbaarder.

Ook komend schooljaar ga ik door met talen en reizen. Ik heb mij namelijk ingeschreven voor International Business and Languages, een studie waar ik de kans zal krijgen om weer naar het buitenland te gaan.

Ik wil al mijn trouwe lezers bedanken voor hun interesse voor mijn verhalen en misschien dat ik wel weer ga schrijven als ik voor mijn studie ga reizen.

Bedankt!


Reacties

Reacties

heit en mem

Leave Regina,
Wy fine it heerlik datsto wer thús bist. Heerlik!!! Wy hawwe dyn geselligheid o sa mist, mar binne oergryslik grutsk op dy datsto dit jier dien haste. Do hast nije freonen makke, ja wier foar it libben, dat sjochst wol oan pake ;)
Moai dat it sa slagge is.
Tút heit en mem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active