CHEERLEADEN?- Week 48/49/50

Coucou tout le monde!

Daar ben ik weer met een nieuw verhaal. Veel leesplezier!

Mercredi le 30 novembre

Vandaag ben ik naar de dokter geweest. Tijdens het hardlopen heb ik een blessure opgelopen, achillespeesontsteking. Ik mag 15 dagen niet sporten en moet naar de fysio....

Dimanche le 4 décembre

Vandaag heb ik samen met mijn gastzusje amandelspeculaas en kruidmolentjes gemaakt. Mijn moeder had hiervoor een bakpakketje opgestuurd. Het is heel goed gelukt, jammie!

Dimanche le 11 décembre

Vandaag ben ik met de jongeren van het CEI naar l'Archipel geweest! Dit was de december-activiteit. Ik heb zelf niet geschaatst vanwege mijn voet, maar de anderen wel. Daarna hebben we met zijn allen een "chocola chaud" gedronken. Het was erg gezellig! Mijn verantwoordelijke had leuk nieuws voor me; Ik mag mijn vrienden in Bretagne opzoeken! Ik had aan haar gevraagd of dat kon en het mag :) ik ben superblij. Ik ga maandag 26 december naar Parijs. Daar komen mijn vrienden me ophalen en dan blijven we een paar dagen in Parijs. Daarna ga ik met hun mee naar Bretagne en dan ga ik daarna weer naar huis. Ik heb er superveel zin in!

Vendredi le 16 décembre

Vandaag was een superleuke dag! Op Barral, mijn school, is het traditie dat de laatstejaars sweaters bestellen met hun bijnaam erop. Ook is er jaarlijks een voetbalwedstrijd tussen les Terminales (de laatstejaars) en les profs (de leraren, hier doen ook ouders van leerlingen aan mee). De meisjes mogen dan cheerleaden. Ook hiervoor worden tenues besteld met bijnamen erop. Vandaag was dus de grote dag. Voor deze dag hebben we de afgelopen weken geregeld geoefend. Het is supergoed gegaan en het was een ontzettend leuke dag. Na de tijd hebben we met zijn allen op school gegeten en we hebben nog bij iemand gefeest. Toen ook het feestje voorbij was heb ik bij een klasgenootje geslapen. Het was echt fantastisch. Neem een kijkje bij de foto's!

Samedi le 17 décembre

Goedemorgen vanuit Fanny haar huis! Ik heb heerlijk geslapen en Fanny heeft pannekoekjes gemaakt als ontbijt.Als middageten had ze macaroni klaargemaakt. Ze kan heel goed koken! Ook vandaag was een superleuke dag. Ik kan het erg goed vinden met Fanny en had echt even een geluksmomentje.

Dimanche le 18 décembre

Tussen de middag hebben we met zijn allen bij de ouders van mijn gastvader gegeten. Zijn broer was er ook met zijn familie. Na de tijd zijn we naar Le Lac de St. Ferréol gegaan, die jullie (en ik ook) inmiddels misschien wel kennen. We zijn daar om het meer heen gelopen en daarna nog even langs de kerstmarkt in Revel geweest. Om 18:00 uur was er vuurwerk. 'S avonds hebben we weer bij de opa en oma gegeten en daarna zijn we naar huis gegaan.

Nu ga ik lekker slapen, want morgen moet ik om 9 uur bij de fysio zijn voor m'n voet.

Slaap lekker iedereen! Fijne week toegewenst!

Bisous, Regina.

Reacties

Reacties

heit en mem

Leave Regina,
Heerlik om al dy moaie belevenissen te lêzen.... geniet der mar lekker fan.
Dikke tút, heit en mem

karla

Fijne feestdagen en veel plezier met je vrienden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active