Nog 6 maanden wachten...

Over precies zes maanden vertrek ik naar Frankrijk! Ik ga daar tien maanden high school doen. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik mijn Frans wil verbeteren en omdat ik nog niet precies weet wat voor vervolgstudie ik moet kiezen.

Toen ik mijn reis bijTravel Active had geboekt, kreeg ik een mail met een leuke verrassing... ...een aanmeldingspakket van 34 bladzijden. Nou daar zit aardig wat tijd in kan ik jullie vertellen. Maar het komt wel goed hoor, uiteindelijk.

Wink

In maart is er een interviewbijeenkomst in Venray (Limburg). Ik woon in Friesland, dus dat is een leuk tripje naar de andere kant van het land. Maar ach, zo kom je nog eens ergens.

De komende tijd ga ik nog niet heel veel bloggen, maar hoe dichterbij mijn reis komt, hoe meer jullie (als het goed is) zullen lezen. Reacties op mijn berichten zou ik hartstikke leuk vinden, dus hebben jullie vragen of opmerkingen, ik hoor het graag in de reacties!

Voor vandaag houd ik het voor gezien, maar jullie zullen snel weer van mij horen!

Reacties

Reacties

Martha

Lieve Regina,

Wat spannend joh, maar wel heel leuk om dit mee te maken! Ik ga je volgen!????????

Martha

Volgens mij ging Sygrid ook een keer op haar verjaardag naar een ver land!

Regina

@Martha Ja klopt! Zij ging toen naar Zuid-Korea!

Sanna

Wat een mooi avontuur Regina!! Ik ga je blog zeker-weten volgen! Haha ja zo'n pakket kan ik me ook nog goed herinneren... Daar ben je wel even mee zoet. Ik ben benieuwd waar je wordt geplaatst! Liefs xx

Henny

Wij bliuwe dy folgjen. Leuk, mar eerst succes mei dyn examens!

Regina

Dankewol Henny!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active