Nog 1 maand wachten...

Bonsoir allemaal!

Het is 26 juli vandaag, dus een maand voor mijn vertrek. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ik vind het ook best wel spannend omdat alles nieuw en anders zal zijn.

De afgelopen maand heb ik verschillende dingen moeten regelen voor mijn reis. Niet alleen moest mijn vlucht geboekt worden, maar ik heb ook gekeken naar mijn huidige telefoonabonnement en hoe ik ga bellen en sms'en in Frankrijk. Ik ben van plan om een Frans prepaidkaartje aan te schaffen en die in een oude telefoon te doen, zodat ik mijnNederlandse nummer voor Whatsapp kan houden.

Ook heb ik mijn vlucht geboekt! Ik vlieg met EasyJet op 26 augustus om 07:20 uurvanaf Amsterdam en ik kom dan om ongeveer 09:15 aan in Toulouse. Vanaf daar wordt er een soort bus voor mij geregeld waarmee ik naar mijn gastgezin gebracht word.

Eén van de medewerkers van Travel Active heeft mij gevraagd om ook voor hun website te bloggen. Dit lijkt me hartstikke leuk, omdat ik het leuk vind om verhalen te schrijven en jongeren met interesse voor een tussenjaar hierdoor een beter beeld kan geven van wat je zoal meemaakt. Ik weet nog niet precies hoe het bloggen op die manier in zijn werk zal gaan, maar dat laat ik zeker weten.

Ook heb ik contact gehad met een jongen die van plan is om na volgend jaar naar Frankrijk te gaan. Ik vond het erg leuk om er met hem over te praten en ik heb hem nog een paart tips gegeven voor de voorbereidingen. Hij heeft mij ook verschillende vragen gesteld, wat ik leuk vond, omdat ik die antwoorden weer als nieuwe tips kan gebruiken voor anderen.

Nou.. dit was al het nieuws van de afgelopen maand wel geloof ik. Als jullie vragen hebben, stel ze in de reacties want ik beantwoord ze graag!

Laughing

Bonne nuit et à bientôt.

Reacties

Reacties

Martijn

Mooi dat 't geregeld is! Veel plezier! ????

Karla

Wat een avontuur,Regina. Wat ga je precies doen in Frankrijk?

Regina

Ik ga voor een schooljaar naar Frankrijk, om daar middelbare school te volgen. Het is niet voor een bepaalde studie, ik ga het doen omdat ik geen studiekeuze wist te maken en me graag wil verdiepen in Frankrijk. :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active